Naturistguide

Reviews by Eline

camping Le Mérou

15-08-2012
Als je graag verschillende campings bezoekt tijdens je vakantie, plan dan een bezoek aan Le Merou als laatste. Anders is de kans groot dat je niet meer toekomt aan de andere campings omdat het hier veel te fijn is.

Mia en Bert kennen als geen ander de betekenis van gastvrijheid. Alles is hier superverzorgd en met veel aandacht opgezet. Lekker eten, superschoon sanitair, warme douches, gebruik van de vriezer, broodjes 's ochtends bij je tent, heerlijk zwembad. Echt alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. De sfeer op het terrein is gemoedelijk en rustig. Wij hadden een prachtige supergrote plaats in het bos (vergeet de hangmat niet) maar ook de plaatsen op de velden zijn ruim bemeten.

Er was een leuke club kinderen eind juli/ begin augustus die lekker met elkaar speelden in het huttenbos en zwembad. Onze jongens van 6 en 8 hebben zich super vermaakt.

Aimée Porcher

17-08-2010
Deze zomer heerlijk gekampeerd op Aimee. Ruim opgezette, rustige camping maar gezelligheid is makkelijk op te zoeken op het terras of bij het meertje. Een paradijsje voor onze kinderen (4 en 6) die zich uitstekend hebben vermaakt bij het meertje en riviertje en boven bij het speelplaatsje en de "huttie" We hadden een geweldig mooie plaats bij de rivier, deze plaatsen zijn zeker een aanrader als je rust en een fantastisch uitzicht wilt, wil je meer in contact komen met andere mensen (en kinderen) is een plaatsje het veld of bij het meertje een aanrader.

Aimee is vriendelijk en toegankelijk, mede ook dankzij het fantastische team van jonge mensen. Als mijn kinderen later net zo lekker in hun vel zitten als deze jongeren, ben ik een gelukkig mens.

Eigenlijk zoeken wij graag elk jaar een nieuw en onontdekt plekje maar ik heb zomaar het gevoel dat we hier nog wel eens terug gaan komen.

Ohja en een ijsvogel gezien.